تكس هاي سروش لشكري ملقب به هيچكس
نوشته شده توسط : نیلوفر

یه روز خوب میاد

یه روز خوب میاد که ما همو نکشیم به هم نگاه بد نکنیم

با هم دوست باشیم و دست بندازیم رو شونه های هم

آهان مثل بچگیا تو دبستان

هچکدوممونم نیستیم بیکار      در حال ساخت و ساز ایران

واسه اینکه خسته نشی اینبار      من خشت میذارم تو سیمان

بعد این همه بارون خون     بالاخره پیداش میشه رنگین کمون

دیگه از سنگ ابر نمیشه آسمون      به سرخی لاله نمیشه آب جوب

موذن اذان بگو خدا بزرگه بلا به دور      مامان امشب واسمون دعا بخون
 
تا جایی که یادمه این خاک همیشه ندا میداد      یه روز خوب میاد

که هرج و مرج نیست و تو شلوغی ها      به جا فحش به هم شیرینی میدیم و زولبیا بامیه

همه شنگولیمو همه چی عالیه      فقط جای رفیقامون که نیستن خالیه

خون میمونه توی رگ و آشنا      نمیشه با آسمون و آسفالت

دیگه فواره نمیکنه لخته نمیشه      هیچ مادری سر خاک بچه نمیره

خونه پناهگاه نیست و بیرون جنگ      وای از تو مثل بم ویروونم؟

یا اصلا مثل هیرو شیما بعد بمب نمیدونم دارم آتیش میگیرمو اینو میخونم

پیش خودت شاید فکر کنی دیوونم      ولی یه روز خوب میاد اینو میدونم

راستی وقتی یه روز خوب میاد      شاید از ما چیزی نمونه جز خوبیا

نا امن و خراب نیست همه چی امن و امان     کرمها هم قلقلکمون میدن و میشیم شادروان

آسمون به چه قشنگه      کنار قبر سبزه چمنه

هیچ مغزی نیمیخواد در ره      فقط اگه صبر داشته باشی حله

دست اجنبی کوتاس از خاک      نگو اوووو کو تا فردا

اگه نبودم میخوام یه قل بدی بهم      که هر سربازی دیدی گل بدی بهش

دیگه هیچ مرغی پشت میله نیست      هیچ زن آزاده ای بیوه نیست

دخترم بابات داره میاد خونه      آره برو واسه شام میز بچین

یه روز خوب میاد
________________________________
یه مشت سرباز

ما یه مشت سربازیم جون به کف

عزراییل با اکیپ ما جوره پس

میخوام برن دست ها بالا بالاتر      صفر دو یکه بالا تا ابد

یه مشت سرباز با حال باهامن      که هر کدوم واسه خودشون داستانها دارن

مثل تریپ ما با نام خدا      اینم شروع میکنم خدا باهامه چون ما

شکر گزارشیم و حال خوش داد      حالی که میشه دنیا رو هم فحش داد

ما یه مشت سربازیم جون به کف      عزراییل با اکیپ ما جوره پس

کمک حال همیم حتی با پول کم      یه کم رپمو مزه کن شوره نه؟

چون ما شورشو درآوردیمو زدیم      کل اونوریا که به اونا گوش ندین

حاضریم واسه چهار چیز جون قابلو بدیم      خدا ، وطن ، خانواده و رفیق

خیابونم توش موندیم واسه چهار چیز      یکی چون اجباره و دیگه جا نیست

بعدش مرامه اون یکیم اینجا جاش نیست      آخری یه کم عشقیه برگهای پاییز

میخوام برن دست ها بالا بالاتر      صفر دو یکه بالا تا ابد

یه مشت سرباز با حال باهامن      که هر کدوم واسه خودشون داستانها دارن

ببین صفای اینجا رو نداره هیچ جا      همه کوچیکها قراره پیش ما

یاد بگیرن که یه سرباز      از خودش میگذره و فکر فرداست

ما یه مشت سربازیم فوق لیسانس بزرگترین دانشگاه کل ایران

منظورم خیابونه تحصیلات؟!      نه من جدولو به نیمکت ترجیح دادم

این یکیواصلا سعی نکن باشی مثل ما      قسمته ما هم کردیم گاهی اشتباه

ما با هر شرایطی خودمونو میدیم وقف     کلی خون و اشک تو راهمون میریزه

اما نا امیدی یعنی بی ایمانی     بیدی با باد نلرزید دیدی ما ایم

پس تبر که ترس نداره نه اصلا     بگو ما واسه جنگ حاضریم اگر طلبن

میخوام برن دست ها بالا بالاتر      صفر دو یکه بالا تا ابد

یه مشت سرباز با حال باهامن      که هر کدوم واسه خودشون داستانها دارن

بالاست پرچم بی برو برگرد       رفیق نگران نباش بیخود تو اصلا

ما یه مشت سربازیم بودیم بیشتر      جدی بگیر حرفمو تو فاز شوخی نیستم

رفتن خیلی ها از کنارمون      این عیدمو هستیم به یادتون

میخوام شهیدا بدونن اگه هستیم خاکی      واسه خون پاکشونه که رو زمین پاشید

همه لوتی ها بدونن که پرچم بالاست       تو هم اگه مردی ما هستیم باهات

دعا میکنیم جهان توی صلح باشه  آمین      آتیش کافیه به اندازه داشتیم

زود تر برسه روزی که همه شادابن       باشــد که همه شاد باشند

آروم وا نسا چون

میخوام برن دست ها بالا بالاتر      صفر دو یکه بالا تا ابد

یه مشت سرباز با حال باهامن      که هر کدوم واسه خودشون داستانها دارن
 
مهدیار اون سنتور و بیار تو

 پرچم بالاست بیابیا

پرچم بالاست بیابیا

صفر دو یک
_____________________________
بس کن

یک شبی که بغض بارون      میشکستش رو سقف ایوون

گفتی تو با صد بهونه      عاشق شدی و پریشون

می گفتی قسم به چشمات      از عشقه تموم حرفات

می گفتی تا آخر عمر      من هستم فقط تو دنیا

وای وای وای از اون چشای     شب تاب و کهربایی

وای وای وای از اون صدای     نیک و رویایی

آخ اون چله ی نگاهت      بد تیری به قلب من زد

آروم آروم و نم نمکوار      تیشه اش رو به ریشه ام زد

نغمه های خوش ترنم      نامه های عاشقونه

خوب میدونی که دروغات      منو بد جور میسوزونه

نغمه های خوش ترنم      نامه های عاشقونه

خوب میدونی که دروغات      منو بد جور میسوزونه

بسه دیگه دیگه بسه بس کن من دستت رو خوندم

بسه دیگه دیگه بسه بس کن عشقت رو سوزوندم

ببین عشقم میموند واست اگه وفادار بودی      تا که دیدی نیستم رفتی تو با یار زودی

آمار دادن بچه ها که تو رو دیدن با یکی      چیزای مشکوکی هم میدیدم من تازگی

چشات مثل یوز پلنگ میکرد منو مست ملنگ      ولی حالا می پیچونمت خیلی قشنگ

بهونه نیار چند تا شاهد هستش       پس بهتره انتقادو کنیم بسش

آخه این رسم کجا بود که بری تنهام بذاری؟

میون شعله ی آتیش یه دفعه قالم بذاری

کاش میشد که قصه از نو سر نمیگرفت تو ایوون

عطر پوشالی عشقت جون نمیگرفت تو بارون

حالا من منگم و حیرون با یه عکس پاره پاره ام

همه ی در ها که بستس انگاری تمومه کارم

دیگه این دوز و کلک ها واسه من رنگی نداره

دیگه حرفای قشنگت برام آهنگی نداره

نه تبسم نه بهانه       اشوه های زیرکانه

نمیخوام یه شاخه مریم تورو یاد من بیاره

بسه دیگه دیگه بسه       بس کن من دستت رو خوندم

بسه دیگه دیگه بسه       بس کن عشقت رو سوزوندم

بسه بس بس بحث دیگه بسه      ببین مثل هیچکس دیگه آدم هستش

بگو چی کم داشتم که دست گذاشتی تو دستش      چیزی بهش نمیگم نیست از ترسش

بلکه نیستی دیگه تو در حد      من چیزی بگم بگی از دل همش حرفه

حالا نده دیگه اینقدر پیغام به من      چونکه دلم میگه به این پیمان بخند

نه تبسم نه بهانه       اشوه های زیرکانه

نمیخوام یه شاخه مریم تورو یاد من بیاره

بسه دیگه دیگه بسه       بس کن من دستت رو خوندم

بسه دیگه دیگه بسه
____________________________
هر طور شده میگم

( هیچکس و گروه دادا و انزو )

 

هر طور شده میگم

حرفایی که تیر چراغ برق داره     علافی که چیده چرا ربط داره

به جامعه خیابون و مردم

نه یه کم خیلی من یه کم خیلی

علاقه مندم که شرایط هرچند       سخت باشن من بازم افکارم

رو روی کاغذ بیارم

اینا نه دست سازن نه از مخ کس دیگست اینا اسبابن

اگه کمه توضیح      من یه نمه فوری      از یه ذره طوری

میگم تا بگیری جامعمون اصلا بده      کمه شرمندم چون که وقتم کمه

همه سیگاری بازن و بیکاری

بازم تو جوونای مملکت داره بیداد میکنه تابلوئه چرا من بگم؟

ببین چیه که تفریح سالم پنیره      باور نداری ؟ تفریح سالم همینه

با یه نگاه و یه تشخیص ساده هم میشه فهمید      که تو مخ جوونا عقل نیست

وضعیت حاده امیدوارم بفهمی

 

هر طور شده میگم

از رو نوشته ها

هر طور شده میگم

همه این آهنگو گوش کنین چون که

هر طور شده میگم

 

من یه جوون ایرانیم که زیر فشار      هستم واسه همین کلمات میره به کار

تا حرفامو بزنم تو میشه یه بار      حوفامو گوش کنی ؟ در عین حال

درکش کن اگه هستی عین ما      ما کلی مشکل داریم پسر غیر کار

ما تو یه پرورشگاهی به اسم خیابون بزرگ شدیم و وحشیمون کرده بی ناموس

کلان با ما بده چرا خوبه با کاسب      لطف همیشه به جا پوله یا واسط

چیزه دیگه هم مردم به هم لطف دارن      معلومه میگم آره اگه اس باشم

تو چیزی میدی چیزی میگیری تیریپ اینه      ما حرف رو با رپ میزنیم تا بینیم میشه

خریداری واسه ی حرف حسابی      پیدا شه گوش کن مرد حسابی

 

از رو نوشته ها

هر طور شده میگم

همه این آهنگو گوش کنین چون که

هر طور شده میگم

 

منو مست گرفتن با خون روی دستم      چند ثانیه بعد دستبند روی دستم

بعد خوردم قسم که دورم از هر      گناه ولی من این موضوع رو از سر

چند روزی چندین بار      تعریف کردم اما این بار

واسه تو میگم قضیه ناموسیه      و الا کیانوش آدم آرومیه

من یه جوون ایرانیم غیرت دارم      مثل بقیه نیستم که قیمت دارن

خیر از یادم نمیره ساده      رپ واسه جامعه بهینه سازه

واسه همین حرفامو اینجا زدم      پس ایرادی نگیر این بارم ازم

ما پسر خوانده های پدر خوانده ایم      به حرف من گوش کن یه در خواسته این

 

از رو نوشته ها

هر طور شده میگم

همه این آهنگو گوش کنین چون که

هر طور شده میگم
________________________________
رفاقت تعطیله

( هیچکس و انفجار )

 

گوش کن      بابا من موندم آخه چه گیریه تو به من دادی؟

دور من خیط بکش      یه خط قرمز دور ما بکش

آقا ما نخوایم تو رو ببینیم باید کیو ببینیم؟

هان؟      نه بگو کیو باید ببینیم؟

 

منو واسه ی چیزی نخواه که مال تو نی      همه جا میگی که رفیقش منم باشه تویی

اگه رفیق هیچکسی که خبر بد دارم      من سروشم حداقل یه چند بارم

تابلو نکن منو واسه چی میخوای      البته که تازگی نداره آره پیش میاد

من یه آدم عادی ام که دنبال پولم      بعضی شبا مست میکنمو سه دوباره خوبم

خب اگه یه ذره هم میشناسنم واسه شغلمه      پس تو به من حسادت نکن تو دلت فحش نده

رفاقتت گندیده میاد بوی بدش      تو مرد نیستی مرد دیدی بکش روی سرت

یه طوری وانمود میکنی که تو با مرامی      میگی خیلی شباهتا با من داری

بزار بگم میخوای یه چیزی بکنی قصدت اینه      خب تو بکن من بیشتر میکنم رسمش اینه

 

رفاقت تعطیله داداش      حال نمیکنیم باهات

چون که فرق داری با ما      حسش نی برو...

 

منو واسه ی چیزی نخواه که مال تو نیست     همه جا میگی که رفیقش منم باشه تویی

تو رفیق منی؟ پس چرا میخوای بکنی؟      ادعاتم میشه با مرامی حالا بگذریم

من اگه پولی دارم چون خودم در آوردم      کار از خودمه کسی نه بخشید نه تعارف کرد

مفت نیومده که بخواد مفت بره      میخوای نشه زنی کنی بری چیه مشکلت؟

من یه رفیق میخوام که منو واسه خودم بخواد     یکی که بشه صداش کنم داش گلم به جاش

بعضیا میان که منو واسه جیبم بیشتر     دوستم دارن خوب میفهمه اینم هیچکس

من پوستم سبز نیست و هزاری نی اسمم      دافا هم پول میخوان و رفت به تاریکی عشقم

پس رو من حساب نکن دور اسمم خط      بکش رفیق بامرام پیشم امشب هست

 

رفاقت تعطیله داداش      حال نمیکنیم باهات

چون که فرق داری با ما      حسش نی برو...

 

رفاقت تعطیله منم تو سفرم      برو با کسای دیگه همشون خفنن

به دافت گفتی با من رفیقیو دافت حال کرد      انگار یه عالم میگذره با من رفیقیو اشاره دارم

به سوءاستفادت مگه من اجازه دادم

اداره جاتم اگه بخوان رفاقتو ثبت کنن      مربوط میشه به آب و فاضلاب اونجا ثبت شدس

تو اگه پشتمم باشی پشتم گرم نیست     برو کنار که نباشه پشتم هر کی

میخوای دردسر که داری باشم پشتت؟      من دردسر به اندازه کافی دارم خوشگل

واسه من مرام بذار تا مرام بذارم واست

چیه؟ میترسی که یه جا تورو به جا نیارم؟

مثل کارای کوچیک میندازمت پشت گوش      حیف کلمه ی رفیق خ... تف به روت
________________________________________________
میگن قاف

( علی قاف و سروش هیچکس )

راستی سروش اسممو گذاشتم قاف

خب آره در جریان هستم چطور مگه؟

خب آخه خیلیا نمیدونن دلیلش چیه

خب پسرهیچ تریپی نیست چونکه تو این آهنگ میگی سیستم چیه

میدونی چی میگم؟      گوش کن
 
میگن جی شده قاف مگه چیش کم بود؟      آخه قاف بهتره مگه جی بد بود

میگی سیاسته تغییر اسمم کم نه      دلیلشو خواهی فهمید دادا ولی نم نم

بذار جی بشه قاف تا که فارسی شه اسمم      که نفس رپ فارس راضی شه قسمت

این بوده من باشم مد زنده بمونه      قاف واسه همیشه تو مغزته نمونه

دیگه جی نیستم دارم پوست میندازم      ولی مد میمونم چون خوب نیست واسم

ترک گذشته من که خودم بت گفتم همه مبهوت این شدن که

من چطور میکروفونو تاب میدم      همه هیبنوتیزم میشن و بهم قاف میگن

به جا اینکه خواب برن متوجه منن      ضمنا مغز متفکر مدم

میگن قاف

چونکه دیگه جی نیستم

میگن قاف

دوسش دارم از جی بیشتر

میگن قاف

هیچی نیستی پاشو برو

میگن قاف

سرپایین راهتو برو

شاید چون جی بود همکف تو آسانسورا      ارضام نکرد جون کندم تا حالا

پله پله اومدم تا رسیدم بالا      پس بهم بگو قاف از همین حالا

نباش جزو اونا که تو روم دروغ میگن      تو هر طلوع میان تو هر غروب میرن

مخواه ازم بکشم از این کار دست من      جواب من یه کلمه اس رسما اصلا

آسون نرسیدم به این جایی که هستم      سختی کشیدم میکروفن اومد تو دستم

پاس بم ندادن و نمیدمش پاس پس      با میکروفن تیریپ دارم اونم بام هست

کیلید نکن رو قافیه چون باز هست      کلمات مجرم شدن و من بازرس

پس دستگیر شدن توی شعرم حبس      دست به دست هم دادن این جملات

تا که جی بشه قاف بگم اینجا برات
 
میگن قاف

چونکه دیگه جی نیستم

میگن قاف

دوسش دارم از جی بیشتر

میگن قاف

هیچی نیستی پاشو برو

میگن قاف

سرپایین راهتو برو

قیف نیا قاف قورتت میده قرتی      حتی دافت آهنگامو گوش میده خیلی

عشقی که به تو داره پشمه کی این      مسئله رو میخوای درک کنی؟

سوژه ازدواجت پیش منه دک شدی چون

ارکان رپ همه توی مشتمن      همه اونایی که رپ گوش میدن پشتمن

نوک قله ی قافم و مافیای زیر زمین      تکمیله وقتی ما قدرتا با همیم

مدتا با همین سر گرم میشین      ولی این کار ماست بدون سر گرمی نیست

واسه سر دردی نیست وقتی تویی مشکل      میدم حلت کنن آخه بچه خوشگل

پشت مشت من مشتی لاشخورن      وقتی ببینیشون تری باید خشکت کنن

پس دیدی که بامن دیگه تیکه ای کم نیستش      پازل رپ فارس شده تکمیل بدین بیست بهش
 
میگن قاف

چونکه دیگه جی نیستم

میگن قاف

دوسش دارم از جی بیشتر

میگن قاف

هیچی نیستی پاشو برو

میگن قاف

سرپایین راهتو برو
______________________
.مایه بده

(هیچکس . هفت خط . مخمصه)

بابا واسه ما عشوه نیا جون مادرت ما خودمون ختم این کاراییم می دونی فقط اون مایه رو بده من لامصب

مایه بده مایه بده بیشتر لباسات باعث میشن بگم

مایه بده مایه بده بیشتر یکم از اون جیب خرج کن دختر

مایه بده مایه بده بیشتر لباسات باعث میشن بگم

مایه بده مایه بده بیشتر یکم از اون جیب خرج کن دختر

ببین قبوله تو شاخی نازی دافی جذابی ولی خب تو جیب جا نمیشی که قابل حمل باشی

تریپ تو شاخ رو مده خف میچرخه خوب پولم همین آبیش به سبز میچربه

تو با پول عشق بورز به من بعد به خرج من میریم هر جا که تو خواستی

اگه طرز فکر من خزه به صرفه پس نزدیکم نیا تا بریم که خسته ام

کار من ناز خریدن و التماس نیست من و امثال من پی اسکناسیم

ببین حواسه که جمعه چیزی نماسه که سر عواقبش بده پس برو الانه که همه

پی پول و جیب و تراولن حیفه ما نریم از تو چیزی گیر نمی یاد نمیگم تو بدی

تویه خوشگل دختری خوشگلی خوب ولی چی به من میرسه ها؟ مایه بده

مایه بده مایه بده بیشتر لباسات باعث میشن بگم

مایه بده مایه بده بیشتر یکم از اون جیب خرج کن دختر

مایه بده مایه بده بیشتر لباسات باعث میشن بگم

مایه بده مایه بده بیشتر یکم از اون جیب خرج کن دختر

خوب عشق بازی کار ما نیست نازی ولی ناز تره هزاری سبز من مایه می خوام ماچ نده

میگی پول چیه پول مثل چرک دسته پس همشو بده من نذار چرک شه دستت

خوشگلی ولی جیب خوشگلی هالیش نیست مایه بده بیشتر تا بات جیک فامیل شیم

تو عاشق منی و منم عاشق کیف پرت پس من مال تو ام اگه بدی کیفتو بم

پول مثل هبوته پس نذار پیشت بمونه واسه من خرج کن نذار پیشت بپوسه

کیفت سنگینه مایه توشه از همه نوعش اونقدر مایه دیدی که ازش زده شدی

اگه مایه داری ماله مایی پایه باشی پایم به شرطی که شارژ کنی منو دافی بازم

مایه بده چون جیب پر بشو نیست پس تا جا داره مایه بده مایه بده بیشتر

مایه بده مایه بده بیشتر لباسات باعث میشن بگم

مایه بده مایه بده بیشتر یکم از اون جیب خرج کن دختر

مایه بده مایه بده بیشتر لباسات باعث میشن بگم

مایه بده مایه بده بیشتر یکم از اون جیب خرج کن دختر

اگه مایلی که مایه بدی پایه بشی پایه چکی امضا بزنی یا که تراولی بدی

خوبی تو رو هوری میبینم و داف فابمی با منی تا من اینا رو خرج کنم و بگم نفر بعد

بیا مایه بریز داخل جیب طالبتیم مایه بدی تا که بشی واسم مثل حساب بانکی

اگه مایه داره پایه باشه تا که واسه ما شه مالشو مالشو خرج کنیم هر طوری فازش باشه

نگو مگه فرق تو با بقیه تو چیه دست من میکروفونه دست اونا موچینه

خوبی من تو اینه که من بخواتر هوس اصلا خر نمیشم و به کسیم خرج نمیدم

جیب من و تو نداره مال تو ام مال من بوی پول زده زیر دلت میگی مایه بده

اگه بد بده من تا که بریزمش دور جیب سطل آشغاله بده بریزمش توش

مایه بده مایه بده بیشتر لباسات باعث میشن بگم

مایه بده مایه بده بیشتر یکم از اون جیب خرج کن دختر

مایه بده مایه بده بیشتر لباسات باعث میشن بگم

مایه بده مایه بده بیشتر یکم از اون جیب خرج کن دختر

مایه بده مایه بده بیشتر

مایه بده مایه بده بیشتر

مایه بده مایه بده بیشتر لباسات باعث میشن بگم

مایه بده مایه بده بیشتر یکم از اون جیب خرج کن دختر
________________________________________
کمک

( هیچکس و یاس )


بعد این همه مدت فهمیدین که ما       خود خواه نیستیم کمک هست به جا

لحظه ها سپری میشن پس بذار       همصدا کنیم با دشمنی وداع

چون که همین یه بار دور نفرت حصار       میکشم که باز بگم بهش ببار

اینو بدونین بدون اینکه بمونیم بمونه این یه حرف

تا وقتی که زمین می چرخه      کمک به همنوع واسه ی چی سخته؟

همه بر پا از جا ، دست همو بگیریمو       به جا اینکه بشینیمو نگاه کنین ببینین اینو

که ما داریم اما واسه کس دیگه کم       درسته گرگیم اما مثل اینکه تن پوشه

کسی رو که لیاقت داره بهش کمک کن       خدا ریاست داده ، کمک کن مردم


بنی آدم اعضای یکدیگرند

که در آفرینش ز یک گوهرند


اگه شصت مرد شرخر دست به دست شن       پرپر کنن من در به در شم

هشتصد مسلسل هست تو دستمو       از ترفند دشمن من نترسم

از بس که من بد سرنوشتم        هر کس که من دستش گرفتم

خنجر بزد محکم به پشتم       لعنت به من ، دوست بود یا دشمن؟

اما معما اینجاست       که هر کس ازم باز کمک خواست

من صد درصد هستم مثل سنت نسلم به نسلم

واسه اونایی که خستن بی مسکن       واسه فراموشی از باده مستن

توی مشکلات اصلا بت وصلن       از درد بی تو از غم شکستن


بنی آدم اعضای یکدیگرند

که در آفرینش ز یک گوهرند


لازم باشه حاضر واسه ساز تازه تا سه باشه واسه گوش ناز کاسب

تا که کمک چون مردم بدطور مجبورن

که ماها خودخواهیم گوش کن پس

ما شدیم خسته بس از دست شخص ناسپاس که یأسه

عاقبت کسایی که بزرگ شدن به دست یاس و هیچکس که

راه و رسم ارزش دادن به بخشش رو یاد دادن

حالا میخوام به حاشیه بریم بحث عوض شه هست غرض که بگیم از مرض که

ما ها نمیتونیم رپو به سادگی ترک کنیم

از هر قومی مردمی دوسمون دارن نمیتونین ما رو طرد کنین

ببین امید تو دل ماست ، پس گمی که بتونین ما رو از عشقمون طرد کنید

حرف ما رو بشنوین و از بر کنید به جای اینکه بخواین ما رو دلسرد کنید


بنی آدم اعضای یکدیگرند

که در آفرینش ز یک گوهرند
_____________________________________
بازم كلان

( هیچکس و پیشرو )

 

اراذل برین خونه هاتون

 

بازم کلان پیچیده توی کوچه همه قلاف      میکنن هرچی خلاف چون گیر میده الان

رقص نور داره کوچه و قرمزه      اما مهمونی نیست که یه دافی قر بده

همه متوجه میشنو متفرق      چون که توی جیبای ما چند تا مورد هستش

بچه گربه میشم من جلو کلان      از اون بچه های خوبی که مامان میشه فداش

بهش فاز میدم فکر کنه مهندسم      بهش میگم از رتبه و معدلم

فازشونه منم یه پسر مودب      حاجی لبخند میزننو میگن موفق باشی

وقتی دور شد که دیگه سروشو      نبینه بچه ها میگن رپو شروع کن

اینو میخونمو یه قوطیه دستم همش      ببیبن ببین به من دست بند نزن

 

داره یه صدایی میاد همه در میرن

همه در میرن در گیره

گیر دادن به ما تفریحه

مخصوصا وقتی شب میشه

 

من در میرم سری داش      چون نمیخوام بشم بازداشت

هرکی توی جیبش داشت      بندازه زمین وقت فراره داش

 

رو مخمه اون مینی بوسو بردار سرکار      وای دعوا دعوا تکون نخور از جات

ا باشه باشه شوخی کردم      تو جیبم من چیزی نیس بخوام یه جوری در رم

آره جون عمه ات باید حتما از من      یه آتو بگیری که بشی سرگرم هر شب

میگی بر گرد تا بزنی دستم دست بند      من رفتم آره ها ها ها ها ها

تو خلوت بده من چند دم      اگه بشم دلقک تا سه  شب نعشه ام

سوژه ات میکنم چون وروجکم من      پس اونقدر میخونم که دود از کلت

بزنه بیرون وک وک کنی جا اردک      با فندکم بازی نکن احمق تق تق

میزنی گاز میره همه نسخن ازدم       وای پلیس مجبورم نزنم در رم

 

داره یه صدایی میاد همه در میرن

همه در میرن در گیره

گیر دادن به ما تفریحه

مخصوصا وقتی شب میشه

 

من در میرم سری داش      چون نمیخوام بشم بازداشت

هرکی توی جیبش داشت      بندازه زمین وقت فراره داش

 

نگاه نکن پشتتو رضا       چرا؟

یه کلان داره میکنه نگاه

چیزی داری پیشت؟      نه      چیزی باره پیشت؟

وای یه سیگاری پیشم هست تو بیکاری پیچیدم      هل نشو آروم بندازش از جیبت زمین

شمشادا بلندن؟      نه      پس میشه پرید

پاتو روش بذار رضا انگار دیده سگ خور

نه خور من دو دادم نه تو      حاضرم تو گور باشم دور نندازم تشو

پاشو حاجی بیسیمو زد دررو      نکنه میخوای بریم زندان نه چون

ما میخوایم پول دار بشیم با رپ فارسی      تا تو خیابون راه بریم با ده تا ماشین

 

داره یه صدایی میاد همه در میرن

همه در میرن در گیره

گیر دادن به ما تفریحه

مخصوصا وقتی شب میشه

 

ولی پسر خودمونیما خداییش خوب پیچیدیم

 

من در میرم سری داش      چون نمیخوام بشم بازداشت

هرکی توی جیبش داشت      بندازه زمین وقت فراره داش

 

آدم چند بار باید بگه که مثل همیشه آهنگ ساز کیه؟

مهدیاره پسر   تابلوئه دیگه

صامت021 صامت021 صامت021 صامت صامت صامت صامت
___________________________________________

جیب بابا

( پیشرو و هیچکس )

 

هه... سروش میدونی که این روزا دیگه همه دستشون تو جیب بابائه ست

آره خدا وکیلی...      مثل ما نیستن که

ولی خب باید بشن

 

میباره از چشای ابریم اشک برفی      یه چیکه به من میگه دیگه خنده تعطیل

یه جنگی بالاتر از جنگ شمشیری که      میگه تعطیله زنگ تفریح

 

رضا بخون با حس الان وایسا جلو آینه      رضا ببین این دنیای ناکسو دوباره چارچشم

من همونیم که بودم تو خیابونا بارکش      پسری که نمیخواستنش دست بکنه تو وایتکس

اگه آرشه زندگی رو تهدید میکنه به ماشه اگه پاشه       من پا شدم بسه طعنه باشه

چون رفته هفته های زجر و نحس بد سابق      من زندم پس بذار تا ابد حرف بزنه صامت

اینبار اسب سر تاجر که دست بسر خانه      خیلی وقته اگه ساکت چون خنده کرده صادق

پسر، رضا تو خونش نداره تاب و سرسره      تا اینجا هم اومده که عقده هاتو پر کنه

مشکلاتو قفل کنه همون جایی که هستش      پشتکارت گم شده هنوز جاریه وقتش

من کمکت میکنم و میشه آویز مغزت      راه حلو بهت میگم چون من حالیمه بچه

 

میباره از چشای ابریم اشک برفی      یه چیکه به من میگه دیگه خنده تعطیل

یه جنگی بالاتر از جنگ شمشیری که      میگه تعطیله زنگ تفریح

 

ببین

من با پوتین بزرگ شدمو کلاه بوده سرم      رفیق تنهایی هامم خدا بوده فقط

دلم از کف خیابون هم آسفالت      تره با لطافت و نرمی هم آشناست

نه که بد باشم نه اینم فکر بقیه‌ اس      همه فکر میکنن آدم خوبه شکل پری اس

من غول دیدم خوب دیدم      آدم خوبایی که خیلی وقتا بو میدن

اما توپیدن چه فایده شد بدی ها قایم شد

پشت پول و من خوش به زور     میمونم تا چرکای دلم خشک شه زود

هیچ وقت سنگی برنداشتم که نتونم پرت کنم      رو پاهام وایسادم و الانم مرد شدم

مردم بهم یاد دادن اعتمادو ترک کنم

شاید خوشایند نیست ولی حقیقت داره      تعجب نکن اگه یکی شبیه من باشه

 

میباره از چشای ابریم اشک برفی      یه چیکه به من میگه دیگه خنده تعطیل

یه جنگی بالاتر از جنگ شمشیری که      میگه تعطیله زنگ تفریح

 

من رضا ناصری متولد دهه ی شصتم      اونی که میخواد بکشم بیرون از حلقه ترس

از کله ی من استفاده کن در حد یه گنج      مسئله ی من اینه بسه تبصره ی رنج

رنج روح از پدرت تو سپردیش دست اون      میاد و غرق پول میکنن تا بشی مرد روز

ولی کله پوک بیش نمیشی بچه جون      بگو شباهتت با بابا چیه جز رنگ خون؟

دیگه هرچی بود بذاریم واسه فرداهای دیگه      میخوام از الان بکشی بیرون از بابای پیرت

چون واس رسیدن به خواسته هات اون تنها مانع میشه

تو تنها میشی تا بفهمی زمان مال کیه و این حرفا واسه چیه؟

تازه اشک آماده میشه میشه اون موقع میخوای داد بزنی از بالای ایفل

ولی چون که نیزه ی بی پولی کرده پاره سینه      برو بالای برج میلاد تا هفته های دیگه

 

میباره از چشای ابریم اشک برفی      یه چیکه به من میگه دیگه خنده تعطیل

یه جنگی بالاتر از جنگ شمشیری که      میگه تعطیله زنگ تفریح
_______________________________________




:: بازدید از این مطلب : 1935
|
امتیاز مطلب : 74
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : 24 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: